13. novembra, se je velika dvorana FDV-ja spremenila v džunglo, ki nam jo je pričaral letošnji PR TEATER. Že kar deseta študentska konferenca, nam je pripravila vrsto najrazličnejših predavanj in delavnic. Letošnja ekipa je organizirala 9 predavanj in 4 delavnice, ki so nam pomagale, da se prebijemo čez gosto komunikacijsko džunglo.
Vsako predavanje je trajalo okoli 35 min. Čez cel dan smo lahko slišali strokovnjake, ki so razpravljali o najrazličnejših temah, tako ali drugače povezanih s komunikacijo. Med drugim smo lahko izvedeli, kako oglasi pomagajo normalizirati drugačnost in spodbujajo pogovore o ljudeh in manjšinah, ki so polne predsodkov in stereotipov. Mak Kapetanović, ki je zaposlen na nizozemski ambasadi v Sarajevu nam je zaupal, kakšna je komunikacija v diplomacijskih vodah. O pomembnosti zastavljanja ciljev in učinkovitosti pa je predaval Nenad Senić. V nadaljevanju smo se naučili, kako izgleda analiza komunikatorjevega dela in kolikšna je njihova učinkovitost. Po kosilu smo poslušali, kako zaposleni v podjetju A1 komunicirajo med sabo, spoznavajo nove sodelavce, na kakšen način komentirajo govorice in kako to pozitivno vpliva na njihovo produktivnost. Govorili smo o korporacijskem komuniciranju, spoznali kakšno komuniciranje to sploh je, kakšne strategije moramo uporabljati pri tem uporabljati, zakaj je pomembno in kaj pomeni za podjetje. Ena izmed govork, Amadeja Kavšek, ki je hkrati tudi bivša predsednica kluba ŠS PRSS, pa je s poslušalci delila svojo zgodbo in izkušnje v službi. Prikazala nam je svoj delovni dan, predstavila delo, ki ga opravlja in enega izmed projektov, za katerega je bila odgovorna. Govorila je o »nagradah« in ovirah, ki jih prinaša služba in kako jih lahko premagamo.
Omenjena predavanja so spremljale delavnice, ki so bile zapolnjene že pred samim dogodkom. Tri delavnice so potekale v slovenščini, ena pa v angleščini. Sodelujoči so tako lahko na bolj interaktiven način spoznavali trike, ki pripomorejo k boljšemu poslovnemu in zasebnemu življenju. Poskrbljeno je bilo tudi za žejo in lakoto s strani sponzorjev in partnerjev, program pa je bil popestren tudi z nagradnimi igrami. Na koncu pa smo se lahko zabavali še na kvizu z Dinom Kapetanovičem.
Konferenca je obiskovalcem tako ponudila možnosti za nova poznanstva, predavanja pa so bila, kljub tematski raznolikosti, poučna in polna nasvetov. Celodnevni dogodek ni ponujal le znanja, temveč tudi vpogled v stroko naravnost s prve roke in lažje razumevanje džungle, ki nam jo v današnjem svetu predstavlja komunikacija. S. T.