Lidl in WEBSI te izzivata!

Ko WEBSI in Lidl Slovenija združita navdih po ustvarjanju novih presežnih digitalnih zgodb … se offline in online začneta nerazdružno prepletati.

Nastane Lidlov kreativni izziv za mlade WEBSI prvake! 

Imaš mogoče idejo, kako družine z otroki preko aktivnosti na spletu pripeljati v fizično trgovino, da postanejo in ostanejo kupci Lidla Slovenija?

Če znaš razvlozati izziv, se javi na prijave@websi.si.

Posameznik ali ekipa, ki bo najbolj navdihnila, prejme vrednostne bone za 500 EUR v Lidlu, brezplačno udeležbo na konferenci Sempl, WEBSI dnevu ter možnost realizacije ideje!

Ne odlašaj! Vsekakor pa svoj predlog pošlji do 31. avgusta 2017! Rešitev je lahko načrt, strategija, mobilna aplikacija …

Ocenjevalna komisija bo nato izbrala 3 finaliste, ki se javno predstavijo na WEBSI dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja. Odvil se bo 15. septembra 2017 v Ljubljani. Zvečer bomo razglasili tudi končnega zmagovalca izziva!

Podrobnosti izziva: https://websi.si/lidlov-kreativni-izziv

Vse pravice pridržane © 2017
Oblikovanje in izdelava: Kristina Davidovic